O noapte la Cisnadioara

O noapte la Cisnadioara
De ceva vremea mi-am cumparat un hamac, insa nu l-am folosit decat pe durata a catorva ore. Un prieten de pe Net mi-a impartasit parerea lui referitor la hamacul achizionat... insa visam ca intr-o zi sa-l folosesc cu adevarat. Si iata ca ziua propusa a venit. La ora 17 am terminat programul la serviciu. Cu invoirea sotiei mele, care dupa 21 de ani de casnicie a renuntat sa-mi mai inteleaga "partile mele ascunse", mi-am facut bagajul, iar pe la ora 18 m-am urcat pe bicicleta plecand spre Cisnadioara.

Cisnadioara este la vreo 11 km departare de cubul meu de beton si este o destinatie uzuala cand am chef de o plimbare. Acolo am avut stupii pana i-am lasat unui prieten mult mai capabil decat mine, si care traieste din apicultura. Ovidiu un alt un prieten, are o livada de un hectar, si acolo va fi poligonul de testare a hamacului... citeste mai departe

Un comentariu :